Zasady dotyczące wysyłek:
1. Każdy produkt przechodzi kontrolę jakości, jest starannie pakowany oraz zabezpieczany przed nadaniem.
2. Wysyłki realizowane są od poniedziałku do piątku. Produkty wysłane w piątek zostaną dostarczone najwcześniej w poniedziałek.
3. Zamówienia opłacone w systemie PayNow w dni robocze do godz. 12:00 przygotowywane są do wysyłki maksymalnie w ciągu kolejnych 2 dni roboczych.
W przypadku płatności przelewem produkty przygotowywane są do wysyłki maksymalnie w ciągu kolejnych 2 dni roboczych od daty zaksięgowania wpłaty na koncie bankowym sklepu.
Rozpoczęcie procesu realizacji zamówień złożonych po godzinach pracy sklepu (dni robocze w godz. 8:00-16:00) następuje następnego dnia roboczego.
4. Po realizacji wysyłki każdy Klient sklepu otrzyma wiadomość na pocztę e-mail, w której zawarte zostaną niezbędne informacje dotyczące złożonego zamówienia. Gdy zamówienie zostanie fizycznie zrealizowane Klient otrzyma stosowne powiadomienie o zmianie statusu realizacji zamówienia.
5. Wszystkie produkty na czas wysyłki są ubezpieczone.
6. Za wszelkie opóźnienia lub zaniedbania dotyczące wysyłek wynikające z wyłącznej winy przewoźnika sklep nie ponosi odpowiedzialności.
Dane firmy:
CENTRUM EDUKACJI SMARTLAB Sp. z o.o.
ul. Marchowska 15
84-207 Koleczkowo
REGON: 365127982
NIP:5882419808
Tel.: 730 725 464, 730 725 232
Numer rachunku bankowego:
PL 27 1140 2004 0000 3702 7906 4169
mBank