LEKCJA HYBRYDOWA
Odkryjcie tajemnice wirusów!
W trakcie zajęć dzieci dowiedzą się czym są wirusy, jak są zbudowane i gdzie możemy je spotkać.
Wspólnie eksperymentalnie sprawdzimy, czy mogą istnieć rzeczy niewidoczne gołym okiem.
Przeprowadzimy także doświadczenia, dzięki którym dowiemy się, jak przemieszczają się zarazki. Uzbrojeni w tę wiedzę rozpoczniemy walkę z naszym niewidocznym wrogiem.
Poznamy słabe punkty naszego przeciwnika.
Nauczymy się poprawnie czyścić dłonie i dowiemy się na czym polega tajemnica kaszlu Batmana.
6 kroków do pierwszej lekcji hybrydowej

1. Zamów pakiet on-line
Chcesz przeprowadzić lekcję hybrydową? Zamów i zapłać on-line. Możesz zapłacić na 3 sposoby: przelew tradycyjny, PayPal, PayNow (szybkie przelewy) lub za pobraniem.

2. Zdecyduj kiedy przeprowadzisz lekcję
W zestawie, który dostarczy do Ciebie kurier, znajdziesz wszystkie potrzebne materiały do zajęć oraz kod dostępu do video z lekcją. Pamiętaj, że dostarczenie paczki może trwać 2-3 dni robocze. Zaplanuj lekcję z odpowiednim wyprzedzeniem.

3. Przygotuj się do lekcji hybrydowej!
Przygotuj salę z komputerem z dostępem do Internetu, rzutnikiem i głośnikami. Przyda się też łatwy dostęp do wody. W zestawie znajdziesz link z hasłem dostępu do video z wirtualną lekcją. Wystarczy, że otworzysz ją na komputerze i będziesz wspólnie z uczniami postępować zgodnie ze wskazówkami prowadzącego. Nie musisz nic wcześniej robić!

4. Postępuj zgodnie z poleceniami
Powiedz swojej klasie, że wezmą udział w wyjątkowej hybrydowej, (czyli mieszanej) lekcji! Będą oglądać specjalnie dla Was nagrany materiał video i samodzielnie wykonywać eksperymenty! Nadzoruj przebieg lekcji.

5. Wspólnie eksperymentujcie!
Uruchom video i postępujcie zgodnie z instrukcjami – w razie konieczności, wciśnij pauzę, aby rozdać uczniom materiały, które znajdziesz w przesyłce. Czuwaj nad przebiegiem zajęć, ale możesz również, aktywnie brać w nich udział!

6. Gratulacje!
Wspólnie cieszcie się zdobytą wiedzą, certyfikatem dla nauczyciela, certyfikatem dla szkoły i odznakami Pogromców Zarazków! Możesz także zrobić zdjęcie podczas zajęć i przesłać je do nas – co miesiąc losujemy nagrody!
DLACZEGO WARTO?
Rok 2020 przyniósł zmiany w życiu każdego z nas. W przypadku szkół były to zmiany szczególnie odczuwalne. Ograniczenia, konieczność zachowania dystansu społecznego, rosnąca liczba zakażeń w naszym kraju sprawiła, że ten rok szkolny także jest inny niż wszystkie. Uczniowie zostali częściowo „zamknięci” w szkołach. Nie mogą uczestniczyć w wyjściach do centrów nauki ani w projektach prowadzonych przez zewnętrznych edukatorów.
Jak się jednak okazuje, z pomocą może przyjść nam dzisiaj technologia i nauczanie hybrydowe typu blended-lerning! W roku szkolnym 2020/2021 proponujemy Wam pierwsze, innowacyjne tego typu zajęcia hybrydowe w Polsce!
- dzielimy się z Waszymi uczniami wiedzą, a nie opiniami
- dostajecie gotową 45-minutową lekcję do przeprowadzenia (instruktaż video)
- żadne wcześniejsze przygotowanie nie jest wymagane
- wystarczy dostęp do komputera z Internetem, rzutnika, głośników i wody z kranu
- w przeliczeniu na jednego ucznia zajęcia kosztują mniej niż 10 zł!








CO ZYSKUJE UCZEŃ
- Ma możliwość uczestnictwa w wyjątkowych zajęciach dodatkowych.
- Ma okazję samodzielnie wykonywać eksperymenty.
- Otrzymuje indywidualną odznakę „Pogromcy Zarazków”.
- Poznaje nowoczesne technologie.
- Może wypełnić dodatkowe karty pracy – ugruntowujące zdobytą wiedzę.
- Zdobywa wiedzę z cenionymi ekspertami.
- Uczy się współpracy z grupą i organizacji swojego stanowiska pracy.
- Zdobytą wiedzę wykorzystuje w praktyce.
CO ZYSKUJE SZKOŁA I NAUCZYCIEL
- Otrzymuje Certyfikat „Bezpieczna placówka w dobie COVID-19 w roku szkolnym 2020/2021”.
- Może „pochwalić się” nowoczesnymi metodami dydaktycznymi stosowanymi przez nauczycieli.
- Pracownicy mają świadomość, że uczniowie zostali przeszkoleni zgodnie z aktualnie obowiązującymi wytycznymi.
- Dostaje plakaty informacyjne dla każdej z klas biorących udział w projekcie.
- Promocja 5+ w przypadku uczestnictwa min. 5 grup/klas – profesjonalny dezynfekowalny model edukacyjny wirusa lub gra edukacyjna „Pokonaj BAKWIRY” gratis.
- Poznanie nauczania hybrydowego typu blended-learning.
- DODATKOWE gotowe scenariusze lekcji z pomysłami na doświadczenia przyrodnicze dla edukacji wczesnoszkolnej I-III, z przyrody dla klasy IV, z biologii dla klas V-VIII.
- Możecie wziąć udział w comiesięcznym losowaniu dodatkowych nagród dla placówek biorących udział w Projekcie.
MASZ WĄtPLIWOŚCI?
Poznaj nasze materiały dodatkowe – scenariusz lekcji hybrydowej oraz treść, cele i efekty kształcenia dla klas 1-3 oraz klas 4-8. Udostępniamy te treści, wierząc że pomogą one podjąć Wam decyzję odnośnie realizacji lekcji hybrydowej w swojej szkole.
SCENARIUSZ
Scenariusz lekcji jest zapisem procesu dydaktycznego, ukazującym cele, metody, techniki, narzędzia, formy pracy oraz aranżację całego procesu przekazywania/nabywania wiedzy.
Dlaczego warto zapoznać się ze scenariuszem lekcji?
Reżyseria pedagogiczna to świadome zainscenizowanie przebiegu lekcji w choreografii i scenografii przez nas założonej i wdrażanej, w której uczniowie biorą aktywny udział, poszukując odpowiedzi, badając, ćwicząc, a w ten sposób opanowują wiedzę i trenują umiejętności życiowe (M. Taraszkiewicz, M. Malinowski).
KLASY 1-3
Wybierz interesujący Cię etap edukacyjny i dowiedz się, jak nasze zajęcia mogą wesprzeć zadania realizowane przez szkołę.
Nasze zajęcia cechuje interdyscyplinarność. Wspierają one pracę nauczyciela wyznaczoną przez realizowany przez niego program nauczania, oparty na podstawie programowej, jak i całościowy rozwój uczniów.
Proces ten umożliwia dzieciom odkrywanie własnych możliwości, sensu działania oraz gromadzenie doświadczeń. Ze względu na interdyscyplinarny charakter Lekcja hybrydowa zawiera treści nauczania z kilku obszarów.
KLASY 4-6
Wybierz interesujący Cię etap edukacyjny i dowiedz się, jak nasze zajęcia mogą wesprzeć zadania realizowane przez szkołę.
Nasze zajęcia cechuje interdyscyplinarność. Wspierają one pracę nauczyciela wyznaczoną przez realizowany przez niego program nauczania, oparty na podstawie programowej, jak i całościowy rozwój uczniów.
Proces ten umożliwia dzieciom odkrywanie własnych możliwości, sensu działania oraz gromadzenie doświadczeń. Ze względu na interdyscyplinarny charakter Lekcja hybrydowa zawiera treści nauczania z kilku obszarów.